Piotr Łukomski
Ukończył PSM II stopnia im. F. Chopina w klasie kontrabasu, studia pedagogiczne na Uniwersytecie Warszawskim, Zarządzanie Oświatą oraz Zarządzanie Innowacjami w Przedsiębiorstwie na Politechnice Łódzkiej. Od 1994 roku pracował jako nauczyciel muzyki; zarządzał ośrodkiem kultury na warszawskim Ursynowie. W roku 2000 rozpoczął pracę w oświacie niepublicznej pełniąc funkcję dyrektora w Społecznej Szkole Podstawowej i Społecznym Gimnazjum STO. W 2014 roku rozpoczął pracę Liceum Filmowym i Liceum Kreacji Gier Wideo przy Warszawskiej Szkole Filmowej.
Pasjonat żeglarstwa regatowego (Wicemistrz Polski), podróży do Włoch, nauki języków i gry na instrumentach różnych. W roku akademickim 2020/2021 studiuje Zarządzanie w Kulturze na Uniwersytecie Jagiellońskim i przygotowuje pracę z zakresu zarządzania talentem w szkołach artystycznych.
DYREKTOR
Edyta Łukawska-Mazur
Ukończyła z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, a następnie podyplomowe studia z Prawa Spółek na UW i z Zarządzania Oświatą na UKSW. Od 2011 roku radca prawny. Wiele lat pracowała w spółkach sektorowych. Od 2016 roku związana z Liceum Filmowym i Liceum Kreacji Gier Wideo. Uwielbia podróże, dobrą kuchnię i modę.
WICEDYREKTOR
Anna Chrabąszcz
Ukończyła studia wyższe na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Praca w sekretariacie dała jej nowe spojrzenie na szkołę i codziennie stawia przed nią nowe wyzwania. W czasie wolnym jeździ na rowerze, chodzi na długie spacery, gotuje dla znajomych i spędza z nimi czas.
Agata Wdowik
Polonistka i zielarka z wykształcenia, związana z Uniwersytetem Warszawskim autorka książek i artykułów poświęconych literaturze i kulturze Oświecenia. Zajmuje się edukacją humanistyczno-ekologiczną. W szkole pracuje z powołania, a jej ścieżce nauczycielskiej przewodzi hasło: Miej odwagę być mądrym - Sapere aude!
Alicja Kończyk
Jej celem jest pokazanie młodym ludziom, że nauka to tak naprawdę wszystko, co nas otacza i że sensem uczenia się nie jest jedynie dobra ocena na świadectwie, lecz przede wszystkim bliższe poznanie i zrozumienie świata, w którym żyjemy. Lubi i rozumie młodych ludzi, ma z nimi dobry kontakt oparty na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Kocha uczyć i od lat czyni to z pasją. Z satysfakcją obserwuje postępy swoich uczniów oraz wyniki wspólnej pracy.
Alicja Solińska
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Jako nauczyciel wychowania fizycznego pracuje od 2009 roku. Regularnie uczestniczy w licznych szkoleniach, warsztatach i forach WCIES z zakresu wychowania fizycznego, uzyskując dodatkowe kwalifikacje i stale podnosząc i atrakcyjność prowadzonych zajęć. Instruktor sportu ze specjalizacją taniec sportowy. Przez wiele lat związana z tańcem nowoczesnym, medalistka mistrzostw Polski, Europy oraz Świata. Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalizacją fitness - nowoczesne formy gimnastyki, jak również instruktor sportu ze specjalizacją gimnastyka sportowa oraz piłka siatkowa. Instruktor gimnastyki korekcyjnej, pomocnik sędziego lekkiej atletyki, młodszy ratownik WOPR.
Anna Załęcka
Nauczyciel matematyki z powołania. Miłośniczka polskiej kinematografii z okresu dwudziestolecia międzywojennego. Poszukiwacz nowych sposobów na przyswojenie matematyki przez uczniów.
Artur Stepnowski
Lubi przebywać z ludźmi, którzy są uczciwi, naturalni, pomysłowi i mają poczucie humoru. W wolnym czasie podróżuje, czyta książki, ogląda dobre filmy i majsterkuje.
Cezary Piasecki
Nie żyje samą matematyką. Ma wiele zainteresowań, w których doszukuje się logiki powiązań wprost z matematyki.
Dorota Bąk-Hadrami
Lubi uczyć się od ludzi – a szkoła jest miejscem, które to umożliwia – każde 45 minut jest inne, jedyne i niepowtarzalne. Wypełnione ludźmi, tekstami i odkrywaniem czegoś nowego o sobie.
dr Ewelina Prokopiuk
Nauczycielka historii, wykładowca akademicki, doktor nauk humanistycznych w zakresie historii. Miłośniczka dobrej kawy i zielonej herbaty. Nauczycielka z zawodu i pasji.
Ewa Snuszka
Najważniejsze jest, że lubi to, co robi. Lubi poszerzać swoje horyzonty i zdobywać nowe umiejętności. Ale ceni też bardzo dobre spędzanie wolnego czasu, z rodziną, z przyjaciółmi, których z wiekiem docenia coraz bardziej, ze zwierzętami, które uwielbia i ma ich całkiem pokaźną gromadkę. A wakacje - to albo na wodzie, pod żaglami, albo gdzieś w Polsce lub poza nią, jeżdżąc i poznając nowe miejsca, ale zawsze w ruchu.
Joanna Knap
Pasjonatka muzyki, podróży, artystyczna dusza. Lubi pracować z młodzieżą, a w wolnych chwilach zaszyć się w lesie z dobrą książką.
Joanna Wójcik
Jest nauczycielką i egzaminatorką maturalną. W głowie ma liczby, funkcje,...ale także muzykę, góry i drugiego człowieka.
Katarzyna Mironowicz
Psycholog kliniczny; studia magisterskie ukończyła na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zdobywała jako wolontariusz w Fundacjach. Ma potrzebę ciągłego kształcenia się, m.in. ukończyła kursy na Trenera Umiejętności Społecznych i Trenera Mindfulness. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z dziećmi i młodzieżą. Wspiera rodziców. Ceni sobie pracę z nauczycielami.
Wierzy w moc rozmowy. Komunikacja, uważność i empatia to dla niej słowa kluczowe w kontakcie z drugim człowiekiem. Każdy dzień jest czasem pełnym nowych doświadczeń i pozytywnej energii.
Mama z pasją. Nieocenioną wartością, o którą bardzo dba jest czas spędzony z dziećmi i mężem.
Kim Rankin
Jej rodzinnym miastem jest Londyn, który opuściła, żeby podróżować po świecie i uczyć angielskiego. Jednym w takich miejsc była Warszawa, która ostatecznie stała się jej nowym domem. Nie lubi określenia native speaker. Woli myśleć o sobie jako o wykwalifikowanej nauczycielce języka angielskiego posiadającej zarówno brytyjskie, jak i polskie dyplomy pedagogiczne. Jej uczniowie są w przeróżnym przedziale wiekowym, z różnymi potrzebami, co sprawia że praca jest jej pasją. Stara się znaleźć klucz do każdego ucznia i uczennicy i pomóc im w osiąganiu takich umiejętności językowych, by mogli spełniać swoje marzenia. Poza uczeniem języka pracuje także jako trener nauczycieli oraz konsultant scenariuszowy.
Krystyna Lewandowska
Jest nauczycielem biologii i przyrody. Zawsze pasjonowały ją nauki przyrodnicze. Są to dziedziny wiedzy, które stale się rozwijają, pojawiają się nowe odkrycia, wyniki badań, co czyni je jeszcze bardziej interesującymi. Lubi długie spacery, piękne krajobrazy i zwierzęta. Podczas współpracy z uczniem ważna jest dla niej: szczerość oraz chęć poszerzania wiedzy i umiejętności, jasne zasady, konsekwencja w działaniu, szacunek.
Łukasz Kusiak
Galicjanin z urodzenia i z ducha, chłopiec bieszczadzki i student warszawski, historyk i kulturoznawca (latynoamerykanista). Ciągle zagubiony wśród górali ruskich. Kocha powroty na południe, w górach sporo opowiada, tarza się w śniegu i nurkuje w trawie. Kocha Lwów, Koszyce, Sibiu, myślami wraca także do Ameryki Łacińskiej i Skandynawii. Lubi wczesnośrodkową wiosnę i złotą jesień. Ceni malarstwo pełne impresji i mroku. Niezmiennie poszukuje staroci, wiatraków i pocałunków. Nieco utożsamia się ze światem Muminków i Józefa K., blisko mu też do metafizycznego skrzydła awangardy radzieckiej. Myśli symbolami. Często nuci najsmutniejsze dźwięki i trzyma ręce w kieszeniach. Gdy musi wskazać ulubiony instrument, zazwyczaj wybiera harfę. Z trudem wyobraża sobie życie bez miłości, czytania i pisania. Jest taternikiem, ale chciałby jeszcze przejechać rowerem cały świat, a potem wznieść się na (własnych) skrzydłach, choćby we śnie.
Łukasz Sip
Ojciec, szermierz, archeolog, wuefista, historyk, wychowawca, pedagog, rycerz, rekonstruktor, tancerz, organizator imprez sportowych i historycznych różnego szczebla, najlepszy koordynator zespołu sportowego, stróż porządku, mistrz humoru, wzór do naśladowania, rzeczoznawca uzbrojenia, trener międzynarodowy, specjalista od bezpieczeństwa, aktor statysta, aktor epizodysta, rekwizytor, scenograf.
Maciej Kopydłowski
Lubi ludzi. Jest matematykiem, informatykiem, elektronikiem, automatykiem-robotykiem. Pracował w produkcji i postprodukcji dźwiękowej filmowej, telewizyjnej oraz studyjnej. Ukończył Politechnikę Warszawską.
Magdalena Glinkowska
Od dziecka związana ze sportem. Przez 15 lat trenowała wyczynowo gimnastykę artystyczną, wielokrotnie zdobywając tytuł Mistrzyni Polski i reprezentując kraj na arenie światowej.
Po zakończeniu kariery gimnastycznej rozpoczęła przygodę z tańcem i została medalistką Krajowych Mistrzostw Polski federacji IDO w kategorii jazz i modern. Ponadto wraz z grupą artystów Mimello; była półfinalistką programu Mam Talent. Ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie, uzyskując tytuł magistra, trenera gimnastyki oraz instruktora pływania, gimnastyki korekcyjnej, fitnessu oraz tańca.
Magdalena Kuklińska
Miłośniczka Francji i języka francuskiego. Stara się tym zarazić swoich uczniów. Absolwentka Filologii Romańskiej i Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Prywatnie pasjonuje się fotografią i filmami kryminalnymi.
Małgorzata Kosieniak
Absolwentka Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, Absolwentka HISTORII SZTUKI w Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Absolwentka Wydziału Nauk o Kulturze i Sztuce na Uniwersytecie Warszawskim. Od ponad dwudziestu lat jest nauczycielką języka polskiego. Lubi uczyć. Jej pasją jest praca z dziećmi i młodzieżą, literatura i sztuka. Pragnie tworzyć szkołę nowoczesną, nakierowaną na potrzeby ucznia, opartą na relacjach. Jej celem jest zaszczepianie w podopiecznych zainteresowania literaturą, językiem polskim, kulturą i sztuką oraz wpajanie im przekonania, że mogą być nie tylko odbiorcami, ale także twórcami kultury, wszakże: „Sztuka trwa i także ty dopisać możesz wers” (Walt Whitman).
Mariusz Szewczyk
Jego hobby jest piłka nożna, zarówno granie jak i oglądanie meczów - najlepiej na żywo. Lubi podróżować ze swoją rodziną i poznawać nowe miejsca. W czasie wolnym chętnie sięga po dobrą książkę. Bardzo lubi swoją pracę nauczyciela, bo ma kontakt z mądrymi i ciekawymi ludźmi.
Paulina Skorupińska
Filozofka i socjolożka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczycielka filozofii. Prowadzi zajęcia w oparciu o twórcze, nieszablonowe myślenie – out of the box, dyskusje, myślenie krytyczne i tworzone przez siebie scenariusze. Jedna z współautorek scenariuszy zawartych w książce ,,Filozofuj z dziećmi 2. 100 pomysłów na dociekania filozoficzne".
Paweł Gnaciuk
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Z zamiłowania i wykształcenia jest nauczycielem języków obcych. Czas wolny zwykle wypełnia mu muzyka i sport.
Piotr Siebert
Jest absolwentem Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Od dwudziestu lat pracuje w szkołach średnich w Warszawie. Zainteresowania - kiedyś: turystyka, archeologia, architektura, dzieje wojskowości oraz sprzętu wojskowego - w ostatnich latach: głównie ojcostwo.
Sławomir Małota
Za opis niech posłuży cytat: "Tak więc w wychowaniu nie tylko o myślenie chodzi, lecz również o wolność. Jest jakieś takie koło, które wcale nie jest błędnym kołem, choć stwarza takie pozory. Aby być wolnym trzeba myśleć; i z drugiej strony, aby myśleć, trzeba być wolnym. Prawdziwy myśliciel nigdy nie będzie niewolnikiem, człowiek naprawdę wolny nigdy nie będzie człowiekiem bezmyślnym. Takie jest koło wychowania." J. Tischner
Tomasz Piotrowicz
Lubię pozornie błahą zabawę towarzyską, zwaną kwestionariuszem Prousta.
A więc:
główna cecha mojego charakteru: wiara w skuteczność empatii
cechy, których szukam u kobiety: potwierdzenie, że jest dziełem sztuki
cechy, których szukam u mężczyzny: lojalność
co cenię najbardziej u przyjaciół: że są
moja główna wada: zbyt monochroniczne dążenie do celu
moje ulubione zajęcie: delektowanie się jazzem, najlepiej Milesa
moje marzenie o szczęściu: pojąć wszystkie definicje Tatarkiewicza
co wzbudza we mnie obsesyjny lęk: bezradność polskiej szkoły wobec „płynnego życia”
co byłoby dla mnie największym nieszczęściem: chyba utrata słuchu
kim chciałbym być, gdybym nie był tym, kim jestem: pełnoetatowym nauczycielem łaciny i greki
kiedy kłamię: czuję się jak większość z Was
słowa, których nadużywam: Europa/europejski; ale to lubię
ulubieni bohaterowie literaccy: himalaiści w biografiach i wspomnieniach
ulubieni bohaterowie życia codziennego: skoczkowie narciarscy!
czego nie cierpię ponad wszystko: nieusprawiedliwionej ignorancji
moja dewiza: Każdego dnia pojawia się nowa tajemnica i na tym polega komizm w tragizmie!
dar natury, który chciałbym posiadać: granie jazzu z oddychaniem okrężnym na tenorze
jak chciałbym umrzeć: na lądzie, na nizinach
obecny stan mojego umysłu: tęsknota za porami roku
błędy, które najłatwiej wybaczam: kiedyś ortograficzne, teraz składniowe
Urszula Stawarz
Nauczycielka historii, egzaminatorka maturalna, przewodniczka miejska po Warszawie. Lubi ludzi, kawę i sezamki.